نی نی شیرخشک فرزندپروری

تصویر
۱ پاسخ

باید بری مدرستون اونجایی که دبیرستان درس خوندی
اگر هم کتابی افتادی رفته بودی امتحانشو دادی تو بزرگسالان باید بری اونجا
و برای ثبت نام دانشگاه هم اول برو ببینین چه مدارکی می‌خواد مدارکت رو‌ آماده کن برو ثبت‌نام کن

سوال های مرتبط

مامان '𝑎𝑙𝑖 مامان '𝑎𝑙𝑖 ۳ سالگی
مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۳ سالگی