کامفورت صورتی بگیر وای عالیه
ببخشید شما تولباسشویی فقط همین نرم کننده رومیزنی؟دیگ تایدواینانمیزنی؟لباسارو خوب میشوره!؟
چرا ندم کننده میریزید تو تمیزیشم تاثیر داره؟؟؟
من ابی و اون بنفشش که روش عکس ادکلنه خیلی دوس دارم
اینو اینسری امتحان میکنم
.
عالی من رنگبنفش گرفتم همیشه یکم بزن ب دستمال بکش ب کف خونه خونه بو خوبییی میگره ک
نرم کننده لباس برا چیه؟ من هیچوقت نخریدم،میشه لطفا بگی
انقد گرون شده که من دیگه هاله نمیگیرم 😁
منم میخاستم بنویسم که صورتیش محشره
من سافتلن طلایی استفاده میکنم . بنظرنون سافتلن خوبه یا تست؟؟
خوب شد گذاشتی من میخواستم بخرم نمیدونستم کدوم رنگش بوی بهتری داره
منم همیشه استفاده میکنم راضیم
من رایحه آبی شو دوست دارم
خیلی خوشبوی ولی صورتیشم خوشبو هست
من معمولا اون میگیرم
من تاحالا از نرم کننده لباس استفاده نکردم واقعا تاثیر گذاره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.