۶ پاسخ

از روزی ک دخترم پستونک گرفت راحت میخابه راحت رو زمینه انگار پرستار داره والا هردیقه نمیخاد بزنمش ب بغل و کارامو بکنم

من به دخترم میدم خیلی راحت تر شدم بقول تو حداقل یکم با اون اروم میشه

نه خیلی خوبه ارومش می‌کنه برای وقتایی که میخوای آروم بشه عالیه

سلام نه عزیزم

هیچی نمیشه بنظرم پستونک کار یه پرستار رو میکنه من کت اگه پستونک نبود بیچاره بودم
🫠🫠

بعد یه ماه میگن دیگه اوکی از اون شیر نمیاد که کنار بذاره
منم به دخترم میدم میخوره راحت ترم میخوابه

سوال های مرتبط