۷ پاسخ

من قنداق نکنم نمیتونه بخوابه

عادت میکنه من هنوزم موقع خاب قنداق میکنم اگ نکنم نمیتونه بخابه

هیچی من حتی یک بارم قنداق نکردم 😃

مال من اجازه نميده انقدر فشار مياره به خودش آب دهنش ميپره تو حلقش🤣🤣منم نميكنم

منم میکردم گریه میکرد دیگه نکردم

منم نکردم اصلا

هیچی نمیشه ، تکون می خوره از خواب میپره، منم پسرم رو قنداق نکردم و نمی کنم

سوال های مرتبط