۷ پاسخ

منم باید برم جرات ندارم 😭😭.جایی که میخواستم برم بخاطرجنگ وعید تعطیل شده

واااای که چه دردی کشیدم نا گفتنی 😓😭😭

خیلی درد داره من دو تا لوله هامم بسته بود واقعا جونم در اومد خیلی سخته امیدوارم کسی تجربش نکنه

خیلی درد داره … من انجام دادم تا مایع وارد رحم و لوله ها شد داد زدم … منکه آستانه تحمل دردم بالاست ….

کسی ک لوله هاش بسته باشه درد داره من لوله هام باز بودن درد داشتم نه اینکه نداشتم ولی هربار مواد یکم خالی میکرد تو رحمم در حد چند ثانیه دردم میگرفت تمام بعدشم مشکلی نداشتم فقط دو روز لکه بینی گرفتم تموم

الان مث جنازه افتادم حتی نمیتونم راه برم

خب راسته میگن وحشتناک 😨😨

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری