چیکار بقیه دارید اگه تونستید بخرید اگه نه که نخرید
نه خیلیا نگرفتن چون گرونه
ن عزیزم نگرفتم کلا هیچ خریدی نکردم
من شیرینی و شکلات خریدم
آجیل هم عصر واسه خودمون یکم میگیرم
ما کسی نداریم بیاد یا بریم فقط مادرشوهر پدرشوهر
ما فقط برا خوردن خودمون گرفتیم
برای مهمون نه
منم هنوزهیچی نخریدم
هنوز نه . همون روز اگه کسی بخواد بیاد میخریم
نه بابا خیلی گرونه امسال
من مغزیجات ماهیانه واسه پسرم میخرم.این ماه بیشتر خریدم.یه کم هم تخم کدو خریدم.کلا حدود یک و نیم کیلو میشه.
ما شیرینی و میوه هم نخریدیم 🥴
والا من فقط دو کیلو گرفتم
منم خرید نکردم برای عید طبق روال معمولی زندگیم خرید میکنم ،با اینهمه هموطن که کشته شدن حس و حال عیدو ندارم
نه ما حتی اگه جنگ هم وسط عید تموم بشه عید دیدنی نمیریم
آره گرفتیم چطور
ما داریم آجیل عزیزم ❤️ اما همه نمیخرندتو فامیلامون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.