۵ پاسخ

آب انار
آب زرشک
عناب
و... خیلی خوبه

عزیزم از کجا فهمیدی غلظت خون داری چ علائمی داشتی؟

اول ازمایش بده
بعد میتونی خون اهدا کنی
اب زرشک
اب انار
صبح ناشتا 1بند انگشت رب انار شیرین بخور
عالیع
عطاری هم یه شربتی داره برا غلظت خونه اونم خوبه تو 1لیوان اب میرین طعمشم خوبه
من شوهرم غلظت خون داشت
6,7ماه کلا گوشت قرمز و تودلی هارو گراشت کنار

یا اهدا خون یا فست خون
دکتر ب من گفت اهدا خون بهتره

ازمایش دادی غلظت خون داری؟؟؟؟ بهترین کار اهدا خون هم ثواب این دنیا و اون دنیا رو خواهی داشت.

سوال های مرتبط

مامان shayan.mahan مامان shayan.mahan ۵ سالگی