۷ پاسخ

یچی بگم؟
میدونم قراره کلی دیسلایک بخورم...
ولی گلم اگ بقیه اخلاقاش اوکیه مثلا خوش اخلاقع دس به خرجش خوبه بددل نیس دستبزن اینانداره بددهن نیس تحمل کن ازش به بهانه های مختلف پول بگیر بگرد با بچت تفریح کن....
کلا بدون حمایت مالی جداشدن سخته جانم
ایناروکه میگم فک نکنی من سرم بادداره جای گرمی نشستم نه تایپکامو ببینی میفهمی حال روزمو

لایک کن بالا بمونه

تصویر

عزیزم همسرت رو به چشم یه بیمار ببین باهاش رفیق شو ببین میل به ترک داره اگه آره کمکش کن کنارش باش تا ترک کنه مطمین باش ترک کنه زندگیتون زیر و رو میش سعی تو بکن بخدا من خیالیارو دیدم فقط باهاش رفیق شو.‌اگه دیدی مایل به ترک نیست فقط به چشم کارت بانکی بهش نگاه کن

چرا به خانواده اش نمیگی کمکت کنن ببرنش کمپ ترک کنه؟

چقدر حرفای دل تو حرفای دل مننننه
ولی مشکل تو کجا مشکل من کجا
باور کن مشکلت قابل گذره نه که بگم چیزی نیس ولی وقتی بچه داری استقلال مالی نداری و ....طلاق چیه اخه بیخیااااالش فقط بدون چنین چیزی هست برا خودت پول جمع کن
مشکل من چی میگی پس؟؟؟؟ به خدا خواهرانه میگم خودتو از بین میبرررررری سکته میکنی بیماری روانی نیگیری هیچ کس نمیگه چون شوهرش معتاد بود این شد میگن چون این زن نداشت زنش مریض بود تین معتاد شد و حقو بهش میدن

همسرت شغل داره که وضعش خوب باشه یا نه شغل و درامدبم نداره؟

اعتیادش به چیه
نمیتونی بفرستیش کمپ یا کنگره
؟
سخته ولی تا خودش نخواد نمیتونه ترک کنه

سوال های مرتبط

مامان نگین مامان نگین ۵ سالگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۵ سالگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۵ سالگی
مامان یه پسر شیطون مامان یه پسر شیطون ۵ سالگی