۱۱ پاسخ

خب حال بدت برای چیه؟برای ی ادمی که سلامت خودش روان خانوادش مهم نیس؟اون ادم بیماره چه تریاک چه شیره یا هرچیز دیگه
تا وقتی که جون خودت و بچت به خطر نیفته نترس و ناراحت نشو چون اینا بهتر نمیشن

عزیزم من خاله هام شوهراشون تریاکین


خونه زندگی عالی ،همه چی خوبه مرداشون کارم میکنن تریاکم میکشن

همم میدونن


اتفاقا تریاک بد نیست بقیه مخدرا بده

باهاش راه بیا تا کمکم بفکر ترک بیافته

خیلی به روش بیاری میگه میخوای بمون میخوای برو که دیگه بد از بدتر میشه

چندباری اتفاقی تایپکت موندم
خیلی ببخشیدا می‌دونم ناراحتی شکست خوردی
ولی چس ناله می‌کنی
یا بشم الله درستش کن
یا رهاش کن
ولد نصب کردی خودتو از پا درمیاری ک چی بشه

ولد چیه مامانا ?

عزیزم تو سنی نداری اینهمه غصه این آدمو بخوری چرا به خونوادش نمیگی چرا نمیری خونه پدرت یا خونه پدرشوهرت ؟

عهههههه فک کنم منظورش پکنیک بوده مخففش کرده گفته پکنیک ببریم یا پا آتیش بشینیم

واااا یعنی چی این کارت ک ساکت موندی؟
ایجور خم خودتو هم اون بچه رو از پا در میاری رانتون رو به هم میریزی
کسی ک از جون خودش میگذره معلومه قسم و قران هم الکی میخوره شما ک مطمئن هستی ببرش ازکایش یاهم به بقیه بگو اون باید خجالت بکشه نه شما
فقط بلدی دعوا کنی و خودتو بچتو عذاب بدی و ناله الکی کنی جمع کن خودتو سریع بهش مستقیم بگو به خونوادت بگو به خونوادشم بگو روزی ک رفته پای بساط همه رو جمع کن بگو و سریع ببرش ازمایش غافلگیرش کن نتونه کاری کنه
ببعدم به همه خونواده ها بگو میرم جایی دستتون بهم نرسه تهدیدشون کن تا مجبور شه ترک کنه اگه زمدگیت مهمه سریع دسن به کار شو
من دیدم چنین ادمایی از نزدیک ایقد غرق شده بودن ولی الان بهترین زندگی و کار و خونه رو دارن
نترس از خونه ی بابات و حرف مردم
از حال روحی و روانی الانت و بچت بترس ک تا ابد تو ذهنش میمونه و نابودتون میکنه فکر و خیال

برا چی دائم چک میکنی داری خودتو عذاب میدی تو‌ک‌میدونی معتاده میدونی مصرف میکنه دیگه چک کرد برای چیه باهاش صحبت کن یا پیش ی‌بزرگترش برو باهاش مشورت کن اگه درست شد هیج اگ نشد رهاش کن تو تنهایی بمونه بلکه درست بشه

حالاشمااین برنامه ولدرو برامون توضیح بده اینجایاتویک تاپیک

انقدچوش نزن خواهرمن فشاربه قلبت نیار خدای نکرده سکته میکنی توواگذارش کن به قران خداخودش جوابش میده

فرداصبح ببرش ازمایشگاه

سوال های مرتبط