فرزند پروری
پوشک

تصویر
۱۰ پاسخ

من ن تمام مواد مغزی شو می‌ریزی دور ک

من نه

نه والا

اره من یه بار میزارم یه کم بجوشه میریزم دور بعد دوباره داخلش ابجوش میریزم . اگه نکنم بدم میاد بخورم .

نه فقط مرغ

من کله پاچه مرغی که ی هفته بیشترفریزر باشه باسیرابی بقیه چیزا نه اصلا

خیلی کم پیش میاد این کار رو کنم چون پروتئینش رو از دست میده

اره دقیقا این کار میکنم
میبینی چقدر آبش کثیفه و یه کثیفی هایی ازش خارج میشه

بله منم آبشو عوض ميكنم

آره مم اینکارو میکنم چون گوشت خوم ازش میچکه هر چقدر میشورم

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۵ سالگی
مامان یه پسر شیطون مامان یه پسر شیطون ۵ سالگی
مامان ایلین مامان ایلین ۵ سالگی
مامان دلسا مامان دلسا ۵ سالگی