پوشک فرزند پروری واکسن تغذیه

تصویر
۵ پاسخ

منم شوهرم اذیتم می‌کنه یوقتایی میشینم تو تنهاییام گریه میکنم میگم بزار جدا بشم اینقدرعذاب نکشم بعد یاد خانوادم میوفتم اون از پدرم ک بامادرم نساخت هفت هشت ماه ول کرد رفت خاهرمم که اینقدر براخودش داره بچمم نگا میکنم آتیش میگیرم چجوری آخه ولش کنم وابستمه یهو میگم خدایا من چقدر تنهام کاش تو دلمو آروم کنی من جز تو کسی ندارم😔😔😔

خیلی سخته
یادمه دختر دایی منم میخواست جدا بشه و همه اونو مقصر میدونستن و اکثراً به خانوادش می‌گفتن که بهش سخت بگیرین برگرده سر خونه زندگیش 🥺

چون اخلاقش خیلی تند و بد بود همه فک میکردیم همه ی تقصیر ها گردن اینه

هررفتاری داری
دل مامان بزرگت رو نشکن
امیدوارم حاجت روا بشی و بهترین تصمیم بگیری

خدا دلت آروم کن عزیزم و
بهترینها رو برات رقم بزن

دددددد

تصویر

سوال های مرتبط