خانوما کرم ضدآفتاب چی میزنید تو حاملگی ک ضرر نداشته باشه ؟

۷ پاسخ

مای فیزیکال بزن

برو داروخانه بگو برا بازداری میخام برندهایی که داره بهت معرفی میکنه

ویاالیر پوست حساس

من توکوبو میزنم

ضدافتاب باید فیزیکی باشه من از اکسیس وای استفاده میکنم

لافارر شنیدم خوبه

من که همون قبل بارداری استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل🐥🐥 مامان قند و عسل🐥🐥 هفته سیزدهم بارداری
مامان کارن کوچولو🤱🏻🩵 مامان کارن کوچولو🤱🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان ماه خانوم🌛🎀 مامان ماه خانوم🌛🎀 هفته سی‌وششم بارداری