قیمت سزارین در چ حدودیه

۱۸ پاسخ

تو شهر ما ۶۵ تومن بیمارستان خصوصی چون دولتی اختیاری سزارین نمیکنه

بستگی ب دکتر و بیمارستان داره، دکتر من ۳۰ دستمزد میگیره و بیمارستان بدون اتاق خصوصی ۳۰ تومن

دوستم اختیاری ۴۰تومن داد تهران

رایگان بیمه تامین اجتماعی

خانما كسي كه قبلا سزارين شده اينبارم سزارين ميشه يانه من ٤سال پيش زير ميزي دادم سزارين شدم الانم بايد به نطرتون زير ميزي بايد بدم يا ديگه سزاريني حساب ميشم

من بیمارستان دولتی رو نمیدونم ولی خصوصی سوال کردم گفتم تا 70

بستگی ب بیمارستانت داره

من سال ۱۴۰۳ زیر میزی دکترم ۳۱ گرفت ازم بیمارستان هم خودش گفت برو تامین اجتماعی که رایگان بشه ولی بیمارستان خصوصی الان زیر ۵۰ نیست دستمزد دکتر هم بهش اضاف کن میشه حدود ۱۰۰ ت چون دکتر من الان بهم گفت زیر میزی بین ۴۰ تا ۵۰ میگیرم😭😭😭

پول دکتر ۱۵ بیمارستان۳۰

بیمارستان خصوصی اینجا 55ت میگیره
دکتر هم معمولا 10 تا 20 ت جدا میگیرن

تو شهر ما بدون پشت دست دکتر ۶۵تومن

دوستام آبان سزارین شدن ،بیمارستان دولتی ۳۰ تومن خصوصی ۶۰ تومن

تو تبریز امسال دکترم ۱۸ دستمزد میگیره ۲۷ بیمارستان
این تعرفه ی امسال بود سال دیگه حتما تغییر میکنه
البته بیمارستان با بیمارستانم فرق میکنه

پول دکتر ۱۵ تا ۲۰

عزیزم بستگی داره کجا سزارین کنی دکترت کی باشه

امسالی ک گذشت توی بیمارستان خصوصی با زیر میزی و پمپ درد و اتاق خصوصی و هزینه خود بیمارستان توی اهواز حدودا ۶۰ تومن

تو شهرستان ما سزارین اختیاری حدودا 30 تومنه

به منم بگید منم میخوام بدونم

سوال های مرتبط

مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیکان مامان نیکان ۷ ماهگی