۲ پاسخ

من زایمان اولم اونجا بودم دکترم اشنا بود دستمزد نگرفت۳۰تومن شد
الان ۵۰تومنه

عزیزم زنگ بزن بیمارستان از قسمت حسابداری بپرس

سوال های مرتبط

مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری