۳ پاسخ

فعلا ب فکر هزینه سونو ها باش😂

تا روزی ک‌میخوای زایمان کنی قیمتا تغیر میکنن

دیگه اونو که هر دو هفته یکبار سونو میرم ماهی 4 م برا اون هست حالا دارو ... 5 الی 6 م میشه ازمایش سلفری دادم 7/300م حالا انتی و ازمایش انتی مونده بخاطر اون کلا میخوام بدونم😂😂😂

سوال های مرتبط