من کورتاژ سقط نداشتم کورتاژ تشخیصی بود،، ۳ روز در حد لکه بینی بود اما این ماه اولین پریودم بعد از کورتاژه، خونریزیم تمومی نداره، همیشه ،۴ روزه تموم میشه اینسری ،۵ روزه هنوز دارم
وقتی هم که میبرنت واسه کورتاژهیچی نمیفهمی بیهوشت میکنن من اصلادردنداشتم
من کورتاژکردم بعدش اصلاخونریزی نداشتم
کیا کورتاژ کردین پیام بزارین منم واسم سواله🥺
سخته کورتاژ؟
کلا ۱۰ روز خون ریزی داشتم
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.