۴ پاسخ

منم 8روز میگذره، فقط لکه بینی دارم

من اطلا لکه بینی نداشتم بعد از کورتاژ

لکه بینی تا پریودی ممکنه داشته باشی
رابطه دو هفته نباید داشته باشی

به چه دلیل سقط کردید؟ چند ماهه؟

سوال های مرتبط