ای وای چقد ناجور
منم دقیقا اینجوری شدم عزیزم تو چیکار کردی جاش رفت ؟
عرق کاسنی باعرق ترخ سبز خوبه
نه عزیزم نمیمونه منم اینجور شدم بعد از زایمان میره
منم همینجور بودم بعد از زایمان میره نگران نباش
یا خدااااا
برو دکتر بهت پماد بده
بدنت به جفت واکنش نشون داده منم سر دخترم انیسا اینجوری بودم ردش نمی مونه فقط من تا چند ماه بعد زایمان ستریزین خوردم دیگ رفتن خداروشکر نیومدن وحشتناک 🥲
من یه بار اینجوری شدم البته باردار نبودم نارنج خوردم خوب شد
وای من برا پسر اولیم شکمم زد شدداغون میترسیدی از شکمم
فکر کنم بخارونی لک قهوه ای بمونه روتنت سعی کن نخارونیش
این چیه؟؟؟؟ چی شد؟
نه مامانم سلطان کهیر خاورمیانس
برودکتر حتمااااا
نه بعد زایمان میره
وای چرا اینطوری شدی😲
نخارونش اصلا
برو دکتر بهت دارو و پمادبده
من داشتم روی شکمم زده بود کلی خاروندمش الان شدن ترک
چ خوردی مگه🙄🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.