مبارکش باشه
اسم دخترای تو همیشه برای من خاصه
یعنی ۱۰ سال هم بگذره بازم یادت میکنم که یک نفر و میشناختم اسم دختراش خاص و بیاد موندنی بود
این دیگ واقعا لباس عیدههه خیلی زحمت روش کشیده شده دستتون درد نکنه دخترتون ب شادی تن کن ایشالا
چ قشنگ مبارکش باشه
الهی بگردم
چ اسمشون قشنگه همون سحر و ماه بانو که فارسا میذارن 😍❤️ منم اسم دخترام رو عربی گذاشتم ❤️😍
چه لباس زیبایی 😍😍خودت دوختی عزیزم؟؟؟
قشنگم فَجَر یعنی چی؟
ای خدااااا خیلی قشنگه 🤩🫠
چقدر رنگبندی شادی داره 👌👌👌
لباس محلی کجاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.