قسمگه برای دخملی سفارش بدم

تصویر
۲ پاسخ

بنظرم این مدل لباسا برای سه سالگی به بالا قشنگ تره
چجوری بدم اونموقع به تنشون خیلی میشینه و قشنگ تر میشه
البته این نظر منه
من خوشگلتر از اینم خیلی دیدم ولی برای دخترم مناسب ندونستم
ایشاله سالای دیگ میگیرم

ن زیاد از این قشنگترم هست

سوال های مرتبط

مامان Qamar🌛Fajar🌞 مامان Qamar🌛Fajar🌞 ۲ سالگی
مامان نلا مامان نلا ۲ سالگی
مامان Qamar🌛Fajar🌞 مامان Qamar🌛Fajar🌞 ۲ سالگی
مامان Qamar🌛Fajar🌞 مامان Qamar🌛Fajar🌞 ۲ سالگی