اره کرجم اینجوریه دو سه دیقه میلرزه بعد قطع میشه ما که خوابیدیم رو زمین قشنگ حس میکنم
شاید موشک میفرستن بخاطر اون
وااای خدا هرروز یه چیز جدید بعد جنگ با این همه استرسیکه کشیدیم زمین گیرو مریض نشیم ایشالا
جنگنده رد میشه اینطور میشه
ارتفاع پایین میاد برای رعب و وحشت نامرد حرومی
وای وای دقیقا چ عجب یکی فهمید این حسو🥲
دقیقا منم گاها حس میکنم
تهران نیستم ولی چیههه🫠🫠
یعنی چی زلزله؟
اره من فککردم توهم زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.