۲۹ پاسخ

خودتون دوست دارین اصلا براتون مهم نباشه بقیه چی میگن...من اگه کسی بگه چرا این اسم عمدی همونو میذارم ک بفهمن نظرشون مهم نیس🙂

وا مگه مثنوی معنوی اسم بچه ها با هم هماهنگ باشه 😂 چرا ادم خودشو محدود کنه ؟! درسا اسم قشنگیه 😍

بهم میاد اسماشون
قشنگه و زیبا 😍

حرف مردمو به یه ورت بگیر

عزیزدلم مردم زیاد حرف میزنن میدونی تو خودت مهمی ک ب دلت نشسته همینی گذاشتی خیلیم قشنگه نبایدد حتماا بهم میان که

بنظرم حق مادره که بعد نه ماه سختی اسم بچه رو خودش بزاره

دلسا هم خوبه

نامدار باشه و باعث افتخار خیلی قشنگه حرف مردم ب گوزت بگیر

پریسا و آویسا هم خیلی بهم‌میان

اتفاقا خیلیم اسم خوشگلیه و به پریسا هم میاد،ب نظر بقیه اهمیت نده

عزیزم برات مهم نباشه منم سر اسم بچهام دور بریام زر مفت زیاد زدن اهمیت ندادم 😂🫤

بزار دلسا

اسم مورد نظرت رو تا لحظه آخر به هیچکی نگو

ولی به نظر من خیلی به هم میان و قشنگن

من همیشه اسم درسا رو دوست داشتم
خیلی قشنگه

خیلییی اسم قشنگیه😍😍😍😍😍 من و شوهرم نظر دیگران اصلا واسمون مهم نیست هر چی دوست داری بزار

مشکل اصلی ما اینه که جواب دخالت و فضولی مردم و نمیدیم دوبار بهشون بگی اسم بچه مون به خودمون ربط داره و این اسم و خیلی دوست داریم یاد میگیرن دخالت نکنند

من که هنوز تصمیم نگرفتم ولی وقتی گرفتم دیگه بهشون میگم اسم بچم اینه نمیگم چطوره که بخوان نظر بدن
والا بخواد چیزی بگه با شوخی اسم بچشو میگم و میگم اینم فلانه ها نمیخواستی بیشتر فکر کنی
والا یکم رو داشته باش نذار هرکی هر حرفی دلش خواست بزنه درسا هم تلفظش زیباست هم معنیش به پریسا هم میاد

بنظرم پرنسا هم قشنگه

سلیقه ها فرق میکنه تو نمیتونی با نظر و سلیقه یکی اسم بچتو بزاری که.. خودت باید به دلت بشینه نظراتشونو بپرس ولی آخرش نظر خودت مهمه

درسا خیلی قسنگه به نظر من

قشنگم منم میخوام اسم پسرم بزارم دیاکو هرکی پرسید گفتم دیاکو یه عیب و ایراد گرفت ولی محل ندادم توهم اون چیزی که خودت دوس داری بذار مردم حرف زیاد میزنن

کی گفته اسم بچه شمارو دیگران باید بپسندن؟؟🫤😒

درسا و پرسیا ک بهم میان بعدش اگ معنیش خوب اره خیلیم قشنگ اصلا چرا اهمیت میدی هرکی پرسید بگو فعلا تا شناسنامه بگیریم نظرمون عوض میشه ول کن مردم من سر بچهای قبلیم همش میپرسیدم خوب ولی الان ن

منم اسم دخترم پسرم بایه حروف شروع نمیشه وبرام نظردیگران مهم نی دخترم فاطمه وپسرم امیرعباس

طرف اسم بچه هاش مهدی فاطمه محمد هست
بعد به من میگه اسم بچه هات به هم نمیاد.
منم گفتم: مگه اسم بچه های تو بهم میاد؟

خب تقصیر خودت هست، چرا نظر میپرسی که ناراحتت کنن؟

قشنگه ک🤔

عزیزم اسم بچه ی توئه ب بقيه چه ربطی داره
دلسا هم قشنگه

سوال های مرتبط

مامان درسا🩷رزا🌹 مامان درسا🩷رزا🌹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان دلا خانوم🩷 مامان دلا خانوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان درسا🩷رزا🌹 مامان درسا🩷رزا🌹 هفته سی‌وهشتم بارداری