تو یخچال زیاد نمیشه نگه داشت. یا ماست درست کن یا مقدار اضافه ش رو فریز کن
اگه زیاده میتونی فریزر کنی
سه تا چهار روز اوکیه ولی در شو بگیر تو یخچال
سعی کنین دوسه روزه مصرف کنین تموم بشه حتما تو یخچال
وقتی جوش اومد زیرش کم کن بذار ۲۰ دقیقه آروم بجوشه میکروباش از بین بره
بعد اگه خواستی ماست کن اگر نه بریز بطری برای خوردن یا کیک و فرنی
دو سه روز قابل استفاده اس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.