۱۰ پاسخ

منم زدم تا ۴ روز اصلا حس نمیکردم حساسم نشدم چون میدونستم عوارض امپوله

عزیزم برا این ک خیالت راحت بشه بنظرم برو nstبده هفته ام بالا س اینجوری حداقل دلت اروم میگیره

کاش میرفتی بیمارستان برو یه چک کن

آمپول ریه یا همون بتازون حرکت بچه رو کم میکنه طبیعیه. حتی ممکنه دمای بدن خودت هم بره بالا و اینکه لطفا چیزای شیرین تا چند روز نخور چون بعد آمپول ریه ممکنه قندت یهو بره بالا

آمپول ریه چیه؟

شیرینی هم نخور خود بتا قند رو می‌بره بالا

امپول ریه تا دو روزی میگن حرکت کم میکنه

نیاز نبوده بزنی اصلا هفتت بالاست

برای چ امپول ریه زدی؟؟

اره امپول حرکت رو کم میکنه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان دخمل کوچولو مامان دخمل کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری