نه اصلا ترس نداره. به این فکرکن همین که اونجات دست نمیره توش خیلی بهتره🤣😐
میترسم بیحس نشم
داخل اناق عمل کوچیکترین دردی نداری فقط در عرض ده دقیقه یه نینی خوشگل میزارن کنار صورتت و میری ریکاوری. داخل ریکاوری یکم سردت میشه و لرز میگیری وقتی بیای تو بخش حست برمیگرده و درد شروع میشه ک با شیاف کنترل میشه هیچ درد و ترسی نداره. اینو کسی بت میگه ک از اتاق عمل وحشت داشت
نه خیلی ذوق و شوق داره
ن اصلا خیلیم عالیه
ن اصلا عالیه
نه فک نکنم فقط کلافع ایی انگار ک اونم میارزه به درد طبیعی
نه اصلا ترس نداره
همین که یه بچه از اونجات نمیزنه بیرون ترسش کمتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.