۹ پاسخ

نه اصلا ترس نداره. به این فکرکن همین که اونجات دست نمیره توش خیلی بهتره🤣😐

میترسم بیحس نشم

داخل اناق عمل کوچیکترین دردی نداری فقط در عرض ده دقیقه یه نینی خوشگل میزارن کنار صورتت و میری ریکاوری. داخل ریکاوری یکم سردت میشه و لرز میگیری وقتی بیای تو بخش حست برمیگرده و درد شروع میشه ک با شیاف کنترل میشه هیچ درد و ترسی نداره. اینو کسی بت میگه ک‌ از اتاق عمل وحشت داشت

نه خیلی ذوق و شوق داره

ن اصلا خیلیم عالیه

ن اصلا عالیه

نه فک نکنم فقط کلافع ایی انگار ک اونم میارزه به درد طبیعی

نه اصلا ترس نداره

همین که یه بچه از اونجات نمیزنه بیرون ترسش کمتره

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی