سزلرین و اتاق عمل ترس داره؟؟

۱۸ پاسخ

اگر اینقد میترسی طبیعی بیار خوب

اگه به این فکر کنی که ۵ دقیقه بعد بچه تو میبینی نه اصلا ترس نداره ، فقط به بعدش فکر کن

نه اصلا

اره والا خیلی ترسناک بود و هس برا من

آنقدر به من خوش گذشت روز عملم
اصلا هیچ ترسی نداره عزیزم هیچی واقعا

از طبیعی که ترسناکتر نییییس😂

من قبل عمل سرکلاژ از اتاق عمل خیلی میترسیدم ولی انقدر فضای بیمارستانم انرژی مثبت بود که خیالم برای زایمان هم راحت شد

اصلا ترس نداره خیلیم راحته

اتاق عمل اصلا ترس نداره
انقدر همه پرسنل راحت واکی ونه ترسناکه نه هیچی

انقدر سرعتی میری داخل و بی حس میشی ک فرصت ترس وجود نداره تازه خیلیم حس خوبیه بی حس و خمار میشی😆بعدم نی نیت و میزارن بغلت تموم

اخه من از ی آمپول ساده میترسم چه برسه عمل ،از دندونپزشکی میترسم

اولش آره ولی بی حسی میزنن نه درد داری نه چیزی آروم ارومی

من سرکلاژ شدم اصلا ترس نداشت اتاق عمل

بستگی به خودت داره من تا روز زایمان هیچ ترسی نداشتم همین که خواستن برم واسه عمل به حدی استرسی شدم که میخاستم بمیرم

نه ترس نداره تو اتاق عمل هم هیچی متوجه نمیشی ، فقط بعد عمل آدم درد میکشه و دردها اذیت کننده است

من ب شدت میترسیدم اورژانسی سزارین شدم ولی واقعا خوب بود همه چی

ازطبیعی ترسناکترنیست ک

اصلااااا

سوال های مرتبط

مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی