خانمااپیدورال چیه وچجوریه بااین زایمان طبیعی راحت تره؟؟؟؟

۶ پاسخ

اره راحت تره انتخاب منم طبیعی با اپیدوراله
توی بیمارستان دولتی معمولا انجام نمیدن
اگ میخوای انچام بدی باید بری خصوصی حدودا هم قیمت اپیدورا ۴ یا ۵ میلیون بود

من دو روزی اورژانس مامایی بستری بودم بعد از ماما پرسیدم چیه این...گفت مثلا از ۱۰۰ درصد درد ۸۰ درصد دیگه حس نمیکنی فقط ۲۰ درصد حس میکنی چون لازمه برای زور زدن که بچه ب دنیا بیاد و اونجا اول خانوما یکم درد می‌کشیدن ک دهانه رحم باز بشه بعد از کمر مواد تزریق میکردن مثل لوله ها اینا بود من میرفتم پشت در نگاه میکردم مثلا یه سوزن ساده نبود و دیگه بعدش میبردن برای زایمان...

امپول بی حسیه میزنن توکمر اما خیلیا رو دیدم بعدش کمردردن همش،،،، من بی حسی وریدی زدم تو سرمم عوارض نداشت

برای درد زایمان طبیعیه مثل بی حسی سزارین هست ولی عمیق نه سطحی تر
ولی از اول برات نمیزنن وقتی دهانه رحمت به ۴ یا ۵ سانت برسه برات بی حسی میزنن درد و حس نمیکنی ولی فشار هارو میفهمی

سوال منم هست و اینکه میگن عوارض کمر درد اینا داره کسایی که تجربه کردن میشه بگن درسته یا نه؟

برای درده
دیگه درد حس نمی کنی

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۱ ماهگی