اگرطول سرویکس پایین باشه زایمان طبیعی راحت تره ؟

۹ پاسخ

بچها اگه سرکلار کنبم درگه احتمال زایمان زودرس نیس چون‌من سرکلاژ کردم

من سرکلاژ شدم و اگه خدا بخواد و بتونم و بشه تصمیم دارم طبیعی زایمان کنم حالا نمی‌دونم میشه یا نه

طول سرویکس پایین باشه یعنی احتمال داره زودتر زایمان کنی به زایمان راحت یا سخت ربط نداره

نه عزیزم باید عمل کنید خطر داره اگر زیر ۲۵ باشه از دکتر بپرسید

نه عزیزم بستگی به افاسمان دهانه رحم و موقعیت جنین توی لگن داره

برا بعضیا ک‌نارسایی دارن آره...بعضیا هم اینقد شیاف و آمپول میزنن یه کم سخت میشه

نه ربطی نداره فقط ممکنه زودتر دنیا بیاد به سختی و آسونی دخلی نداره

بستگی به لگن و دهانه رحم داره عزیزم

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان تودلی💙 مامان تودلی💙 هفته سی‌وچهارم بارداری