راسته که میگن هر کسی که لاغره زایمان طبیعی براش راحت تره؟؟

۷ پاسخ

ن بابا من کلا سر پسرم 6کیلو اضاف کردم رفتم کلی درد کشیدم پدرم دراومد ولی شکرخدا سزارین شدم

من لاغر بودم، لگنم خوب بود، شکمم چربی نداشت و بچم ۲۷۰۰ بود... قرار بود سزارین بشم یه روز زودتر دردم گرفت طبیعی دنیا اومد اپیدورال زدم ۲ ساعته ام دنیا اومد.

کلا ادمای لاغر زایمان راحتی دارن چه سزارین چ طبیعی

نه بابا ربطی به لاغروچاق نداره بستگی به دهانه رحم ولگن داره خواهرشوهرمن ۱۲۰کیلو وزنشه طبیعی زایمان کرد والا مامیگفتیم نمیتونه زودم زایید

من اولی رو خیلی لاغر بودم قدمم بلنده راحت بود بنظرم

لاغر قد بلنده لگن خوب نی نی متوسط

بچت کوچیک باشه طبیعی خوبه

سوال های مرتبط

مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین هفته سی‌ودوم بارداری