بعد از سزارین نشستن خیلی سختت؟؟

۶ پاسخ

من بچه اولم خیلی درد کشیدم خیلی این یکیم نمیدونم چهارشنبه سز میشم

حمتا قبل از نشستن یا راه رفتن کلید پمپ درد 20ثاینه فشار بده بعداز بلند شو
دردش قابل تحمله اصلا بهش فک نکن

قابل تحمله

نه بابا سخت نگیر

نه عزیزم سخت نیست

ن راه رفتن یکم سخته ولی قابل تحمله

سوال های مرتبط