نه چسبندگی اصلا به تو نیس که چکار کنی یا نکنی .
من که از همون اولش تا الان نشستم هرکیم میومد نشسته بودم اصلا دراز نکشیدم😂
نه عزیزم
من از روزی که زایمان کردم همش نشسته و ایستاده بودم اصلا نخوابیدم
من تا 20 روز مهمون زیاد داشتم نشسته زیاد بودم چسبندگی نگرفتم
مگه میشه نشست ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.