۶ پاسخ

نه چسبندگی اصلا به تو نیس که چکار کنی یا نکنی .

من که از همون اولش تا الان نشستم هرکیم میومد نشسته بودم اصلا دراز نکشیدم😂

نه عزیزم

من از روزی که زایمان کردم همش نشسته و ایستاده بودم اصلا نخوابیدم

من تا 20 روز مهمون زیاد داشتم نشسته زیاد بودم چسبندگی نگرفتم

مگه میشه نشست ؟

سوال های مرتبط

مامان عزیز مامان مامان عزیز مامان ۵ ماهگی
مامان اهورا کوچولو مامان اهورا کوچولو ۳ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی