۵ پاسخ

من ک بعد زایمان انقد رحمم درد میکرد نمیتونستم ببندم اصن نمبتونستم دس ب شکمم بزنم هنورم یه کوچولو درد میگیره کمی فشار میدم

دکتر من میگ بعد سزارین ۳ هفته زمان بدین به بدن بعد ۳ هفته گن ببندین ک چسبندگی نگیرین. طی این ۳ هفته تحرک و پیاده روی روزانه داشته باشین.

اره حتما با مشورت پزشک باید به موقعش بسته بشه

من زایمان اولم بستم چسبندگی رحم و کمی جداره مثانه گرفتم سر زایمان دومم توی اتاق عمل موقع سزارین دکترم گفت چسبندگی گرفتی بازش میکنم تکونای وحشتناکی میخوردم توی اتاق عمل.
دیگه زایمان دومم گن نبستم

بعید میدونم نمیخوای که محکم ببندی ؟
اخه اگه نبندی که به این زودیا شکم جمع نمیشه

سوال های مرتبط

مامان عزیز مامان مامان عزیز مامان ۵ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان عثمان مامان عثمان ۱۱ ماهگی