بنظر من درجا باید بست اگه نبندی شلی شکمت میمونه
عزیزم من سر زایمان اولم سه روز بعد از عمل با یه شال شل بستم از روز۵ کم کم سفت کردم
ولی درکل گن نبستم و شکمم هم کامل جمع شد
شورت گنی هم خیلی خوبه
و مشکل چسبندگی هم ندارم خداروشکر
من از روز چهارم بستم
من سرزایمان اولم دکتر گف رفتی خونه ببند از روز دوم بستم شکمم تخت تخت شد
دکتر من گفت بعد سزارین قبل از اینکه از تخت بیای پایین برای راه رفتن باید استفاده کنی
دکتر من گفت ده روز بعد… البته بخیه رو جذبی میزنه دکترم
من حتما این مورد رو برم از دکترم میپرسم
دکتر به من گفت بعد از کشیدن بخیه هات می تونی از شکم بند استفاده کنی
دکتر من گفت ۶ هفته بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.