سلام ۲ ماه بعد سز
به من گفتن از اولین روز ببندم
من ک از یکماه وخرده ای بستم ولی دکترم گف بعداینکه بخیه هاتو بکشم مشکل نداره
والا ماما به من گفت تا دو ماه نبندم که چسبندگی نشه
دکتر من از اولین روز گف ببند
دکتر بمن گف بعد ۴۰ روز
اتفاقا همین الان گن بستم تاپینگ گذاشتم
دکترم گفت بعد از ده روز
بعد ۱۰روزپس از زایمان
دکترت خودش میگه
چون دکترمن گفت باید بخیه هاتو ببینم
بستگی ب بخیه هات داره
ک کی ببندی
بعد کشیدن بخیه ها فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.