۵ پاسخ

ده روزگی شنیدم

من دکترم گفت مرخص شدی ببیند

بعد ۱۰‌ روزگی

بعد کشیدن بخیه فکر کنم میتونی. ببندی

من نبستم ولی دکترم که بخیه رو کشید روز ۸زایمانم گفت از ۱۰ ۱۵روزگی بعد زایمان میتونی ببندی

سوال های مرتبط

مامان 𝓐𝓲𝓶𝓪𝓱💗 مامان 𝓐𝓲𝓶𝓪𝓱💗 ۳ ماهگی
مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۱ ماهگی
مامان آراز مامان آراز ۱۲ ماهگی
مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی