بعد سزارین کی گن بستین

۴ پاسخ

من از فرداش بستم نمیدونم کارم درست بوده یا نه اما راحت تر پاشدم نشستم بعدش

هیچی نبستم

خودشون تو بیمارستان تو ریکاوری برام بسته بودن

بعدکشیدن بخیه ها

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد