چند روز بعد سزارین گن بستین؟

۸ پاسخ

همون رو تخت بیمارستان

خوب اگه طبیعی زایمان کردن چه وخت باید گن بست

بعد از کشیدن بخیه هات میتونی ببندی

دکتر من گفت تا ۳ ماه شکمتو نبند سزارین بودم. البته من قبلشم لاغر بودم الانم شکمم رفته داخل. اصلا نبستم
بستگی به بدن هرکسی داره

همون روز ولی شکم بند جراحی واسه گن زوده

دکتر من گفت 2 یا 3 روز بعد زایمان میتونی ببندی
منم گرفتم یکم حال روحیم اینا بهتر بشه از فردا پسفردا میزنم

من دکترم گفت از روز ۱۰ ببند ولی سختمه باهاش هنوز نبستم

شما گن خریدین؟ یا میخوای باشال ببندی؟

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۱ ماهگی
مامان حلماوامیرمحمد مامان حلماوامیرمحمد ۳ ماهگی