کسانی که سزارین کردن از کی میشه گن بست

۵ پاسخ

من والا سر ایهان گن نبستم کلا همه چی برگشت به حالت اول سر ایماه الان نبستم خود شکمم داره هی میره داخل هرروز

برا من دکتر خودش تو بیمارستان بین داروهام گن هم نوشت از همون بیمارستان بستم

من از فردای عمل شورت های گنی پوشیدم

من که از روز ششم با شال محکم میبستم راحت تر بودم دردام آروم میشد

من از بعد اتاق عمل بستم

سوال های مرتبط