من والا سر ایهان گن نبستم کلا همه چی برگشت به حالت اول سر ایماه الان نبستم خود شکمم داره هی میره داخل هرروز
برا من دکتر خودش تو بیمارستان بین داروهام گن هم نوشت از همون بیمارستان بستم
من از فردای عمل شورت های گنی پوشیدم
من که از روز ششم با شال محکم میبستم راحت تر بودم دردام آروم میشد
من از بعد اتاق عمل بستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.