چسبندگی نمیاره؟
من اولین بار ک خواستم راه برم پرستار اومد برام بست😁
من بخیه هام و که کشیدم دکتر گفت میتونی ببندی .فقط بالای جای بخیه ها ببند که بخیه هوا بخوره عرق نکنه . شورتی نباشه . ساعت شنی گفت خوبه ، طبی هم میتونی از لوازم پزشکی ها بگیری
من تن آرا بستم بعد ده روز
من از ده روزگی بستم
بخیه هاتو که کشیدی ببند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.