۶ پاسخ

چسبندگی نمیاره؟

من اولین بار ک خواستم راه برم پرستار اومد برام بست😁

من بخیه هام و که کشیدم دکتر گفت میتونی ببندی .‌فقط بالای جای بخیه ها ببند که بخیه هوا بخوره عرق نکنه . شورتی نباشه . ساعت شنی گفت خوبه ، طبی هم میتونی از لوازم پزشکی ها بگیری

من تن آرا بستم بعد ده روز

من از ده روزگی بستم

بخیه هاتو که کشیدی ببند

سوال های مرتبط