سلام عجله نکنید بعد ۴۰ روز ببندید یا ۶۰ روز
از بیمارستان بستم
ولی خب یکم آرومتر ببند
درد میاد ولی می ارزه اگ سخته با شال یا چادر ببند
بعد چهل روز دیگ شکم تو نمیزه
همون بیمارستان میتونی ببندی اگه شکمت خیلی شل وافتاده وبزرگ بود
گرفتم بستم درد شدید انداختم رفت الان جمع شده ولی کاچی زیاد میخوردم
دکترم به من گفت از روز اول ولی من بستم خیلی درد داشتم از ۱۰ روز به بعد میتونی ببندی،حتما ببند من نبستم شکم دارم هنوز
بعد از 40 روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.