مامانا از کی میشه گن بست و اینکه چه گنی خوبه؟

۳ پاسخ

من از روز زایمان بعد عمل برام بستن
جمع نکرد

طبیعی از روز اول
سزارین بعد از کشیدن بخیه
دکترت بهت میگه چه گنی خوبه

از روز اول باید ببندی تا ۱۰ روز اولو

سوال های مرتبط

مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد