۴ پاسخ

من گنی ک خریدم بلنده وکامل زیر شکمو میگیره. اگه میخای میفروشمش چون دیگه بهش،نیاز ندارم

لگن مهمه بسته بشه چون کم‌کم جم بشه با پارچه هم میشه با کمر بند های خارجی تو بازار هم میشه بست از روز اول میشه ببندی نیلز ب گن نیس

اومدم خونه یک هفته با چادر بستم بعد با گن
اول خیلی محکم‌نمیکردم ،کم کم هی سفتتر بستم
ساعت شنی داشتم

من از بیمارستان اومدم بستم

سوال های مرتبط

مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی