گن برای بعد زایمان تا چند روز باید ببنیدم؟!؟

۳ پاسخ

من که بعد سزارینم بخیه هامو کشیدم خیلی زدم فکر کنم نزدیک ۶ ماه استفاده کردم که شکمم نمونه و خداروشکر نموند البته اگه ترک نخوری نمیمونه اگه ترک بخوری بلاخره پوست اضافی میمونه

چهل روز

طبیعی یا سز؟

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان حلماوامیرمحمد مامان حلماوامیرمحمد ۴ ماهگی