چندروز بعداز سزارین گن ببندیم

۶ پاسخ

دکتر من گفت بعد ۱۵ روز ببند

دکتر گف بعد از ۲ماهگی چون چسبندگی میاره من تازه دارم میبندم

دکتر بهم گف دوماه بعد چون چسبندگی میاری زودترببندی

من از روز سوم بستم

از روز ۸ توم درحد ربع ساعت ببند بعد کشیدن بخیه دیگه همیشه ببند

به من گفتن سه روز بعد با شال ببند و بعد از ده روز میتونی گن ببندی

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💓💙 مامان دوقلوها💓💙 ۹ ماهگی