دکتر من گفت بعد ۱۵ روز ببند
دکتر گف بعد از ۲ماهگی چون چسبندگی میاره من تازه دارم میبندم
دکتر بهم گف دوماه بعد چون چسبندگی میاری زودترببندی
من از روز سوم بستم
از روز ۸ توم درحد ربع ساعت ببند بعد کشیدن بخیه دیگه همیشه ببند
به من گفتن سه روز بعد با شال ببند و بعد از ده روز میتونی گن ببندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.