۵ پاسخ

من روز سوم ک مرخص شدم دکتر گف گن ببند خیلییی تاثیر داره

من دکترم گفت نبند افتادگی رحم میاره بجاش شکمتو بده تو

منکه نبستم شکمم دارم🫠

تقریبا یکماه بستم ولی دائم ن ولی خو تاثیر داشت ولی الان باز شکمم داره در میاد

من. هفته اول بستم

سوال های مرتبط

مامان سلینا👶 مامان سلینا👶 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان مهتا مامان مهتا ۱۰ ماهگی