مامانا از کی گن ببندیم؟

۴ پاسخ

من دقیقا از لحظه‌ای ک دکترم گفت میتونی بلندشی از رو تخت گفت گن ببند تا ۱۰روز موقع خواب و بیداری بعد از اینکه بخیه هامو هم کشیدم گفت ببند تا دوماه البته فقط روز‌ها

من روز دهم بخیه هامو.کشیدم دکترم گفت دیگه میتونی گن ببندی

من بخیه داشتم دکترم گفت ببند

من از دکتر میپرسم
ولی الان ببند ده روزتم رد شده

سوال های مرتبط

مامان rosha مامان rosha روزهای ابتدایی تولد
مامان مهتا مامان مهتا ۱۰ ماهگی