منم موندم از کی ببندم دکترم گفتش اصلا نبند چون بخیه ها از داخل پاره میشه خون رسانی کم میشه بعد تا سه ماهم ورزش نکن
حالا موندم ببندم نبندم☹️؟
من از روز دوم با شال بستم هر روز سفت ترش کردم تا دهم شکمم جمع شده بود
طبیعی بعد از زایمان
سزارین بعد از ده روز
من از روز دوم بستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.