خانما از کی گن ببندیم

۴ پاسخ

منم موندم از کی ببندم دکترم گفتش اصلا نبند چون بخیه ها از داخل پاره میشه خون رسانی کم میشه بعد تا سه ماهم ورزش نکن
حالا موندم ببندم نبندم☹️؟

من از روز دوم با شال بستم هر روز سفت ترش کردم تا دهم شکمم جمع شده بود

طبیعی بعد از زایمان
سزارین بعد از ده روز

من از روز دوم بستم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان مهتا مامان مهتا ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۷ ماهگی