خانما گن از چند روزگی ببندیم

۶ پاسخ

من شکمم نمی دونستم که می بندن هیشکی نگفت الان شکمم افتاده

ببخشید من فکر کردم بچه میگین

من که نیستم به خاطر زردی گفتن بزار باز بعد هم نبستم

من تو بیمارستان بستم
اومدم خونه ی چند روز نبستم باز دو روزه مرتب میبندم

سزارین شدی؟من ازروز دوازده ام بستم تا چهل پنجاه روز

من ک ازهمون اول زایمانم بستم

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۷ ماهگی
مامان rosha مامان rosha روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی