روی چند ساعت گن ببندیم خوبه؟
(گن طبی)

۵ پاسخ

گن از کجا باید بخریم؟

من بربچه اولم میبستم دردم میگرفت ومیسوخت روی بخیه هام

میتونی از گنت عکس بزاری؟

بعد 12روز شروع کردم ب بستن گن

منکه از صبح ک چشم وا میکنم تا شب ک میخام بخابم میبندم ک جم بشه سزارین شدم سخت جم میشه

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۷ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان مهتا مامان مهتا ۱۰ ماهگی