سلام از کی باید گن ببندیم؟؟سزارین بودم

۵ پاسخ

من یه کتابم زیر اون میزاشتم محکم می‌بستم که چین زیر شکمم صاف شه😅

اسمش رو نمیدونم از این سگکی ها داشتم

منم از روز اول می‌بستم شکمم خیلی زود جمع شد

دکتر تو بیمارستان به من گفت ببند هم شکم جمع میشه هم بخیه هات بهتر جوش میکنه

من دیشب بخیه هامو کشیدم شروع کردم چند ساعتی میبندم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان rosha مامان rosha روزهای ابتدایی تولد
مامان سلینا👶 مامان سلینا👶 ۴ ماهگی